snart hemma igen.

Nu är vi i Jönköping igen.. snart hemma, ska bara åka till värnamo först och lämna jocke. sen är det raka spåret till Gislaved. är SÅÅ sugen på ett kallt glas vin. bara så att ni vet det. because i'm worth it. ;)

matchen gick väl sådär. vi förlorade med 3-0. spelade skit bra... VIssa stunder. men det är absolut ett steg i rätt riktning.  NU vill jag vara hemma för de e grymt tråkigt att åka buss nu. Vägen hit gick skit snabbt för då kollade jag på Little Focker. Hahha. den va skit bra.... The God-Focker. hahhaha.. Älskar den, det är verkligen min humor.

Nu sitter vi i bussen och kollar på Solsidan som vi tvingade lasse att köpa på statoil. Så det är roligt också men tråkigt bara att man har sett alla avsnitt. ;D hahahha. fast alltid kul.


Kommentarer
Postat av: Tessan

AMAAAANDAAAA.... nu tycker ja att du varit hemma alldeles för länge, uppdatera med nya lägenheten =)

2011-07-05 @ 11:11:23
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0