ny dator! :)

Ja, nu har jag äntligen införskaffat mig en ny dator. eller en Mini-pc som det så fint heter. så tänkte att vad passar inte bättre än att uppdatera bloggen. allt för att jävlas med palle också! :P hahah

idag ska jag iaf inte göra någontig. har varit hemma från jobbet igår och idag för att jag mått dåligt.. Magsjukan är inte kul vill jag lova. men imorgon är det slut på mesandet för då ska det arbetas igen. :) på kvällen sen är det träning också vilket ska bli kul.. missade ju träningen igår så måste ta igen det.

i helgen är det match i Lindesberg.. det ska bli en rolig utmaning att anta. det känns som att vi är på väg framåt men det stämmer inte riktigt än.. om vi får ihop allt innan helgen kan vi ge dom en tuff match tror jag..
Jag har varit skadad länge nu så jag tycker bara att det e kul att kunna vara med igen. matchen mot örebro förra helgen va första matchen jag spelade fullt i efter skade upphållet så nu kan det bara bli bättre. känns lite ovant att dra på sig match-stället igen en ÅÅ så kul!.

nu är det två dagar kvar på denna veckan och sen är det helg igen.. alltid lika skönt när helgen kommer.
kram.


Kommentarer
Postat av: johanna larsson

tack för påminnelsen!! ska du köra på regelbundet? kram

2011-01-19 @ 20:08:41
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Tessan

Woohoo!! Välkommen tillbaka :) kram kram

2011-01-19 @ 21:33:16
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0