20/1-10

ännu en jobb dag avklarad.. Jobbade faktiskt ända till 4 idag, Världsrekord.. haha, brukar nästan alltid gå halv. men nu när jag vart sjuk får man ju jobba in lite så jag inte förlorar allt för mycket pengar denna månaden. Idag blev vi bjudna på Fika av Elin. så vid halv två fikade vi med pås-packen så eftermiddagen gick mycket fortare än vanligt. Hon hade bakat en jättefin sockerkaka. god va den också.

Emma opereras idag så jag har tänkt på henne hela dagen, hoppas att det inte är något allvarligt så att hon kan spela igen snart. jag börjar bli lite orolig eftersom hon inte hört av sig än.. :S men det har nog gått bra.

idag på jobbet pratade vi om Liseberg och karuseller.. egentligen förstår jag inte hur man kan vara så rädd för att åka vissa karuseller.. för det är ju inte så att man kommer trilla ur direkt. hade dom inte vart säkra hade dom inte fått vara kvar på Liseberg..
Okej, jag är jävligt skeptisk mot karuseller typ på Gisledagarna som monteras upp om och om igen.. jag menar hur stor är inte risken att dom missar någon skruv eller mutter någonstans. Och borde det inte slita jävligt mycket på dom när dom plockas upp och ner hela tiden?.

Ikväll är det dags för träning igen.. det ska bli skoj och jag hoppas på mycket försvar och servmottagning. Känner att jag har gått ner ett snäpp i servmottagningen så nu jävla är det dags att ta tag i det och bli grym igen.. för jag vet att jag kan. :) på lördag möter vi Lindesberg och servmottagning kan bli nyckeln i den matchen :)
nästa vecka på torsdag är säsongens roligaste match. Hylte/halmstad på hemmaplan! den matchen är också en sponsormatch så alla går in gratis.. Räkna med mycket folk om ni ska dit och kolla. Jag har nog redan börjat tagga inför den matchen... det blir alltid så spännande och tuffa matcher mellan oss.

Oh, Glömde nästan berätta om mitt nya liv.. På torsdag nästa vecka, altså samma dag som hylte-matchen. Då ska jag börja mitt nya och nyttiga liv.. andra hade nog skrivit att de skulle börja träna, men eftersom jag redan gör det så blir det nyttig mat och sånt.. Inga mer Läsk på jobbet och absolut inget godis mer än på veckorna.. Altså, Bli mer nyttig. Slut på alla Onyttigheter!:D se om jag lyckas hålla det denna gången.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart du klara det :-) Jag stöttar dej så klart!!!

2011-01-24 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0