Jobb-träning-Match

Jaa, Idag är det jobb och sen direkt till träning för att ladda upp tills imorgon då det är match!!! :D Där fick jag verkligen ihop två dagar i samma mening :D
Vi spelar i Katrineholm mot Katrineholm så klart.. Jag laddar definitivt för en fem-setare.. tror verkligen att vi kan ge dom en bra match om vi spelar lika bra som studer i sollentuna-matchen.

Ikväll hoppas jag också på att adam ska komma hit och umgås lite med sin alltför ensamma flickvän.. :P hahha

hm, i början av veckan va jag hur deprimerad som helst.. Inget jobb förräns på torsdagen vilket är tråkigt som tusan.. och sen kunde jag inte träna för mig idiot-rygg.. och så va jag SJÄLV hela tiden.. kände mig ensam.. haha och deprimerad. Inte bra alls faktiskt. Fast sen räckte det att jag jobbade igår och tränade riktigt bra.. sen blev jag på bättre humör.. :D Så lite behövs faktiskt bara..

Nu måste jag rusa till jobbet så jag inte kommer försent. :D ha de bra!

Kommentarer
Postat av: linn

Ring mig när du har tråkigt länkan! :)

jag behöver allt som oftast bli störd i mitt pluggande!! :P

2010-01-22 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0