Roxette!!!

Fy tusan vilken show det va igår.. Lyssna på it must have been love 2 min in i videon så förstår ni!!! Det va verkligen helt galet!!!
All Kredit till Marie Fredriksson som har fått sin revanch mot cancern!! Äntligen står hon på scenen igen och det märks att hon trivs med det.. Hon kom inte riktigt upp på de höga tonerna men ändå va hon outstanding.. Per Gessle också såklart men det visste vi ju redan att han skulle vara..
det va helt klart värt pengarna iaf! :)
Efter konserten gick vi vidare till Bakfickan och tog varsin jäger och en cider och satt där och snackade skit en stund.. sen blev Tre Hjärtan vår nästa destination.. Mycket folk, bra musik och oerhört trevligt sällskap.. ja det kan inte blir bättre helt enkelt.
En helt perfekt kväll med dom bästa i halmstad helt enkelt! :)
Idag har jag inte gjort någonting faktiskt.. bara tagit det lugnt och tittat på simm-em och ätit pizza med mamma! :) nu ska jag åka iväg till Adam faktiskt. Kommer kännas tomt utan Lilla Stina bara :/
Imorgon är jag Ledig och det ska bli SÅÅÅ skönt.. på kvällen är det träning som kommer fullborda min dag! ;)
take care...

Kommentarer
Postat av: johanna

KUL med uppdatering lillprutt!!

2010-08-15 @ 20:57:10
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Linda

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 03:30:48
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0