long time no see.

OJ Oj Oj! Det va verkligen evigheter sedan jag skrev här. det har hänt så mycket men det orkar jag inte skriva om.
Träningen har börjat igen nu och det är verkligen allvar!! :) Hur jobbigt som helst men ändå roligt. Känns som att vi har ett riktigt bra lag i år och man vet aldrig hur långt det kan gå. Ska bli roligt när de första matcherna sätter igång.:)
Jag och palle har spelat beach också en gång i år. Det gick ganska bra, vi kom till kvartsfinal :) Känns bra med tanke på att vi aldrig spelat ihop förut. :)  samtidigt är det ju aldrig roligt att förlora men nästa år då jävlar!:)
Ikväll Spelar Roxette i halmstad och dit ska ju vi såklart! :) Ska bli roligt som tusan.. men det kommer nog bli väldigt mycket folk tror jag !
Nu ska jag snart till mormor och morfar och käka och sen ska jag bara vänta på att josse ska sluta jobba sen bär det av till halmstad! :)  Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0