läskigt...

Pådrag i smålandsstenar efter männen som besköt poliser... Helt sjukt att det händer så nära oss.. den nationella insatsstyrkan är här för att gripa de misstänkta.. :/
Jag kan inte förstå hur folk är funtade... skjuta mot poliser? Dom som ska beskydda oss! förstår alltså inte hur dom tänker.. det förstår dom la att om man gör något sådant så dröjer det inte länge innan dom åker fast.. hela sverige är upprörda över detta och finns det någon som vet något så tipsar dom ju självklart polisen.. Tröga jävla idioter..
Idag har jag inte gjort någonting faktiskt, bara vart hemma och tagit det lugnt, och det har varit SÅ skönt!: Imorgon är det jobb igen och det känns verkligen som att jag behöver vila upp mig inför detta. väldigt mycket att göra om jag har fattat det hela rätt.
ikväll är det träning igen och det ska bli lika skönt som vanligt.. igår va det en lugnare träning vilket får mig att tro att det blir väldigt tufft idag! :P det kan ju inte bli FÖR bra! ;P Igår fick vi till och med Bolla för första gången vilket va hur roligt som helst. :) DET gillar vi! ;)
nu är det dags för lite kaffe om jag orka resa mig från soffan och sen blir det chill igen! :) Take care

Kommentarer
Postat av: Seims Bond

Hej,

Jag skulle åkt ner till Malmö tidigt igår morse men fick på nyheterna och hörde att dom jagade en röd Saab med busar som hade skjutit mot polisen....så jag tog det lite lugnt i några timmar innan jag åkte iväg :)

2010-08-19 @ 06:58:08
Postat av: Amanda

Ah, ett tag varnade dom ju folket ifrån att gå ut för att dom är fara för allmänheten! :S

2010-08-19 @ 10:38:46
Postat av: Tessan

JAAAA, va glad jag blev när jag såg att du uppdaterat. Var jättelängesen jag var inne hos dig =)

kramen

2010-08-20 @ 11:41:28
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0