Kick off-dagen!!

Oh idag ska vi äntligen iväg på kick off, ska bli väldigt spännande att se vart vi ska och vad vi ska göra! :) Fick ännu en ledtråd igår.. "billig arab"!! Jag börjar fundera på om vi ska rida!:/ finns det inte en häst som kallas billig arab?? Hjälp mig... Jag är totalt Livrädd för hästar så det kan ju verkligen bli en upplevelse om det är det vi ska göra! :s haha Fast det är ju bara en teori min mamma kom på för att skrämma upp mig.. men den teorin har etsat sig fast hos mig :P
Nu har jag iaf äntligen packat klart och nu blir det till att laga lite mat, sen dammsuga sen jobba och sen åker vi iväg!! :D det är SÅÅ SPÄNNANDE!!! Ja klarar verkligen inte av att inte veta! hahah
Nästa vecka kommer våra utländska spelare också.. det ska också bli hur kul som helst och se vad vi kan åstadkomma med dom i truppen.. en från England och en från Usa! :)
nästa helg är vi lediga från volleybollen och helgen efter det är det träningsläger i våxtorp! det ska också bli hur kul som helst.. träningslägret avslutas med en träningsmatch mot svedala!! Vår första träningsmatch Oj oj oJ va det ska bli roligt ! :)
Take care

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att ni ska ut och rida. Kul att se om jag gissat rätt. Någon dammsugning blev det visst inte heller!!!

2010-08-27 @ 16:26:06
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 02:56:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0