26/8

sitter här i soffan och har hur tråkigt som helst, borde börja packa inför helgen men jag orkar liksom inte.. snart ska jag Cykla iväg till mormor och morfar och äta middag.. Jaaa Ni läste rätt, CYKLA! Jag köpte mig en cykel igår.. den är jätte fin och jag är SÅÅ stolt.. nu blir det inga mer korta bil-turer nu ska jag Bika istället! :D
Imorgon ska vi iväg på kick off med Laget.. vi har ingen aning vart vi ska men vi vet att vi ska ha med oss träningsoverall, luftmadrass, regnkläder, badkläder och gummistövlar.. vi fick en ledtråd på träningen i tisdags 25! ja ledtråden va bara 25.. haha det kan ju liksom vara 25 vad som helst! :P men men det ska bli spännande iaf! :D
idag ska jag också försöka få tag i ett par gummistövlar... ska prova smålänningens i bredaryd annars får det bli ett par dyra på skocompaniet fast egentligen vill jag inte betala så mycket för ett par skor jag aldrig kommer använda. :P
Nu har vi börjat spela mer på träningarna, det är hur roligt som helst. förra träningen fick vi till och med hoppa och slå!! :D Yesss i love it. jag längtar så tills allt dra igång på riktigt med träningsläger, träningsmatcher, knallecupen, svenska cupen osv! :) Ska bli hur roligt som helst iår..
Det bästa är att jag inte är ensam Libero i år... det känns hur skönt som helst att ÄNTLIGEN få lite konkurrens! :)
Nu ska jag göra mig iordning för att cykla iväg till mormor och morfar! :)
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0