20/8-10 och LEDIG! :D

Ledig idag, skönt för jag mår inte alls bra.. fick gå hem tidigare från jobbet igår och idag är jag bara allmänt seeeg! :( Halsen gör ont och näsan bara rinner, GUD va det e synd om mig.. haha. Nä men det värsta är att jag inte kan träna för att jag är förkyld. När ryggen äntligen är 100% bra så kan jag inte träna ändå! :( DET gör mig ledsen.
Idag var faktiskt första dagen på VÄLDIGT länge som jag vaknade och kände mig helt bra i ryggen. det gjorde inte ont alls för en gångs skull.. Hoppas det är ett bra tecken! :) Det kanske inte kommer tillbaka nu!. "önsketänkande"
jaja nu ska jag dricka lite kaffe och så hoppas vi på att jag mår bättre imorgon så att jag kan följa med till sigges! :) Josse fyller juh 20 så måste vara med och fira henne juh! :D KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0