16/8-10

nicnicenice att vara ledig idag.. känns som att det va evigheter sedan jag va ledig en vardag.. men det va det ju inte. idag har jag bara tagit det lugnt.. käkat en lång frulle med Carina och snackat massa skit. Snackat med adams morfar och sen blev det lunch hos pappa.. Kan det bli bättre eller? :)
Nu är det promenad med Emma som gäller. behöver verkligen komma ut lite. prata av mig också såklart. sen ikväll är det träning och det ska bli hur skönt som helst att "svetta" av sig lite också.. Hoppas bara att ryggen håller. det ständiga dilemmat men det känns så just nu faktiskt. Känns som att detta året kommer bli skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0