Nu vare dags igen!

Längesen jag skrev igen, har inte riktigt orkat sätta mig ner och skriva. men efter mycket tjat så får jag väl ta och göra de ändå...

I helgen var vi iväg i gbg och spelade volley i Kal å ada cupen! Det var längesen jag hade så roligt som jag hade i helgen.. tror att vi skrattade typ dygnet runt.. Jaa, det va verkligen inte en tråkig stund, det vill jag lova.  Blev även utgång på Lördagskvällen på nåt ställe där vi va Helt ENSAMMA! typ haha men hindrade inte oss ifrån att ha roligt för det hade vi VERKLIGEN ändå! :D:D
Så från och med nu är Kal Å ada en årlig tradition! :D

Denna veckan har jag hur mycket som helst att göra i skolan så det är väl bara att beta av arbetena en efter en.. idag har jag faktiskt skrivit nästan hela filosofin och lite på Cv:T har också övat lite på talet så jag ska slippa göra det i Rhodos!

Just det! Rhodos!! vi åker på söndag och är borta en vecka! vad mer behöver jag säga? helt perfekt! den perfekta resan med det perfekta sällskapet! :D Mmhh Mee Like..

Vecka efter det så är det karnELEValen och veckan efter det så är det STUDENTEN! så ni förstår att nu går det i ett här fram tills Studenten.. Men GUD vilka roliga veckor vi treor har framför oss! :D

Nu ska jag snart spela lite beach volley faktiskt! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Rhodos är en ö vilket betyder "på Rhodos".

2009-05-13 @ 17:29:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0