i can't fight this feeling

Oh!!!! På söndag åker vi och det är typ det ENDA jag kan tänka på just nu känns det som! eller nae jag tänker på andra saker också men sen kommer jag alltid tillbaka till tanken om Rhodos!!! Ska bli så himla skönt att bara koppla av och inte behöva tänka på något annat än att chilla i en hel vecka!

Imorgon är det min födelsedag också. Hm vet inte riktigt varför men första gången jag riktigt tänkte på det var idag.. haha.. jag tror att alla håller med mig om att det va mycket mer speciellt att fylla år när man va liten.. man kunde knappt sova på kvällen för att man va nyfiken på vad man skulle få i present och man klädde upp sig extra mycket till skolan Osv.. haha.. men nu känns det som att födelsedagen bara e skit samma egentligen.. Fine om jag hade fyllt 20 då hade jag stått vid systemet och hängt på låset när de öppnade men 19? haallåå vad ere för jävla ålder? :Pahhahha.. förresten för exakt ett år sedan låg jag just nu i min säng och pluggade som en galning på Körkortsteorin för jag hade nämnligen den på min födelsedag.. Mycket skönt att ha det avklarat iaf! :D
Hmm Fasiken va mycket som hänt på ett år egentligen... Känns som det va igår jag fick mitt körkort men det är också nästan ett helt år sedan. Tiden bara flyger förbi så snabbt att man knappt hinner uppfatta vad som händer under tiden. Snart är vi pensionärer hela bunten! hahahhaha Naaee men nu tog jag väl kanske i lite. :P
hhmm, Hoppas iaf min digitalkamera kommer imorgon som jag ska få av mamma och pappa! :D Måste nämnligen få den innan vi åker till Rhodos för annars blir det inte så hemskt många kort för min gamla kamera lär väl dö efter 2 kort.. så det blir många batterier isf :P

Imorgon blir det iaf Chili Thai med Gvk som ska bjuda på maten och efter det blir det nog en och annan öl på hotellet tror jag! :D Man måste ju faktiskt fira lite! ;D hahah

Nu ska jag kolla på 90210! :D

Kommentarer
Postat av: linn

GRATTIS! :D

2009-05-14 @ 19:34:32
Postat av: VIRRE DIF

Hoppas att du få det jättetrevligt på Rhodos! Sköt om dig och smörj dig ordentligt med solfaktor 35!!

Kram Virre

2009-05-15 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0