vinter? IGEN?


Ser ni vad det är eller?? Det är två krokusar som lyckats ta sig upp i kylan men NU är dom täckta med snö... är detta normalt eller?  USch jag som bara vill ha sommar och sol nu och så kommer det ännu mera snö..

Nu ska jag snart kolla på Greys anatomi!!! :) såklart. för det är skit bra.. Hoppas Cityakuten kommer med ett nytt avsnitt också.. Har inte kollat än men det tror jag faktiskt för dom brukar komma på samma dag... och vet ni vad som händer den 16:e? JOOOHH Ett nytt Avsnitt av One tree hill kommer då.. och jag tror även att gossipgirl börjar igen! ;) Mmm MEE LOVE

Idag ska jag bara ta de lugnt(som vanligt) Jag ska köra pappa och hans Jobbakompisar till Värnamo där dom ska ha jobb-fest sen blir det nog till att hämta dom också om det inte blir FÖÖR sent för då får dom ta taxi.. men jag lär ju vara vaken iaf till 2 eller nåt så det blir nog bra med den saken.

Ludvig är sjuk, jag tycker faktiskt lite synd om honom för han kan knappt prata.. han har JÄTTE ont i halsen. Vilket är det mest irriterande i hela världen. När det bara kliar och kliar hela tiden. jaja Stackars honom.. Nu ska jag dricka lite kaffe tror jag :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0