tisdag....

Oj nu  va det ett tag sen jag skrev något här.. Palle har tjatat som tusan på att jag ska uppdatera så här kommer ett litet inlägg från mig! :) I söndags var dt match mot hylte.. Vi vann den matchen också med 3-0 så vi är klara för Elitserien nästa år också.. grymt skönt att vi klarade det och grymt skönt med lite vilande från volleybollen och allt va som har att göra med det... Inte för att jag inte tycker om det, utan jag ÄLSKAR det. men såhär i slutet av säsongerna är man alltid lite trött på det...

Iaf efter matchen i söndags vare fest.. Vi va tvugna att fira vinsten och vi hade ingen annan dag vi kunde göra det på så det blev en söndag :) Hur roligt som helst faktiskt.. när jag precis hade kommit hem från matchen så ringde tessan mig och frågade om jag inte kunde komma te henne innan och dela en flaska vin innan vi drog te Chili.. Jag va såklart inte sen  på att säga JA! Så vi var lite sådär lagom roliga när vi kom till chili! :) haha Sen efter maten drog vi åter hem till tessan och festen kunde dra igång på riktigt :) hahah
På Måndag morgon vart man sådär lagom seg på alla sätt som går att vara seg på... Både i kroppen(efter matchen) och i huvudet (efter alkoholen) hahha

Nu ska jag aldeles snart springa iväg till skolan, tänkte bara skriva av mig lite innan så att Palle blir nöjd!!! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

mitt namn är johanna och jag vill ha mer!!!

2009-03-31 @ 16:42:33
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Hemlige Arne

Din blogg va halvdöd, se till att skriva lite mer nu i framtiden eller händer det verkligen inget intressant alls i ditt liv?



Jag kan lära dig jonglera med apor om du vill.

Bra träning.

2009-03-31 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0