Snabb visit!

Ja det måste man verkligen säga att det va.. Jag och josse va i ullared idag för att köpa lite saker till vårt uf företag. Vi va inne på gekås i mindre än en timma.. Det måste nog vara nytt rekord för mig faktiskt :P hahha Brukar alltid gå runt där och strosa hur länge som helst men inte idag.

I eftermiddag är det träning med skol-sm laget. ska bli roligt faktiskt för vi ska möta kim och nikolce och chris o liesl.. :) bra att vi får en till träning också innan vi ska spela på riktigt. vilket är imorgon.

I ullared hittade jag också ett handledsskydd så att jag ska slippa och tejpa hela handen.. hoppas bara att det funkar som jag vill att det sk göra. :P det är stöd skenor i det och allt vilket är bra!

Nu ska jag käka lite mat och sen blir det till att bege sig till träning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0