seg torsdag.

idag har jag åter igen vart ledig hela dagen.. skönt. men vaknade tidigt ändå, varför orkar jag inte berätta :P
har lite konstiga tankar i huvudet.. hände ne grej som fick mig att tänka till lite.

Är det är okej att hålla på med sina kompisars Ex? När går gränsen för hur lång tid som måste gått innan någon av ens kompisar får ta exet?`Finns det någon tid för det? eller är det helt enkelt inte ok? hur nära vänner måste man vara för att detta ska gälla?

Massa konstiga tankar.. Jag tycker att det är fel bara.. speciellt om man är nära vänner för en sån sak förstör bara vänskapen. Personligen tror jag faktiskt inte att jag hade brytt mig eftersom när man har gjort slut så har man ju.. I ochförsig betyder inte det att det inte finns känslor kvar men ändå. hade det funkat skulle man ju aldrig gjort slut eller hur?
Haha Aja massa konstiga tankar som jag inte vet va dom kom ifrån.

Ikväll blir det chili tai med jobbet. Kul!


Btw du borde berättat... det hade vart bättre att få reda på de av dig!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

VA ROLIGT!!!!! ja ska festa :) hahaha va ska du göra?? btw, va är det som har hänt????

2009-03-12 @ 16:23:28
URL: http://jlakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0