Rastlösa poliser!

nyss va jag ute och körde en runda... Då blir jag stoppad av polisen för att vårt ena lyse på bilen hade pajat.. han va helt allvarlig och började prata om vilket ansvar jag har som bilist! :S  Tur att jag inte fick någon böter iaf för då hade jag blivit förbannad... Jag menar HALLÅ?? Har dom inget bättre för sig än att jaga bilar med bara ett lyse? :S

IAf så vann vi skol-sm idag och alla tjejerna spelade grymt bra!!! Jag fick faktiskt äran att vara lagkapten en match vilket jag blev väldigt glad över för jag har ALDRIG tidigare varit det!!! Resten av dagen va jessica Kapten vilket också va bra!!
Mikaela fick spela litegrann och hon gjorde faktiskt ett poäng till och med vilket är roligt som tusan för henne! :D
Hm NU har jag ont i precis hela kroppen och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. haha Det va längesen jag spelade en match som Spiker faktiskt. och det känns i både benen Armarna, axlarna fötterna och ryggen.. men jag ska nog överleva det här också.. Behöver nog dock en massage så om någon är frivillig så bara hör av er så kommer jag som ett skott! :) haha Kanske inte som ett skott eftersom jag har LITE problem med att röra mig men ni fattar vad jag menar! :P haha

Imorgon är jag helt ledig vilket ska bli nice.. ska sova hur länge som helst och sen bara slappa hela dagen förutom på kvällen då vi ska ut och äta med jobbet! Det ska bli hur trevligt som helst.. Förresten så var jag inne på jobbet idag och käkade tårta som veronica bjöd på för att det är hennes födelsedag idag och det var hur gott som helst.. en bulle åt jag också som veronica har bakat helt själv och dom var underbart goda! :) Funderar starkt på att säga åt henne att ta med en påse imorgon när vi ska till chili tai;D Om hon är riktigt snäll så kanske hon gör det! (Med tanke på att hon läser min blogg så kanske jag inte behöver fråga lr? :S ) hahahha Neej men jag bara skojjar för DET är jag bra på.

Måste bara säga HEJA HV och DIF E SÄMST! ;D
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Mamma

haha du kan få massage av mej men jag antar att det finns andra som du hellre vill ha det av!!!

2009-03-11 @ 21:16:43
Postat av: jessica

haha du ägde som kapten ;) O förresten, tur att ja inte blivit stoppad av polisen för att jag kört med bara ett lyse TYP i en månad :P hahaha

2009-03-12 @ 16:25:15
URL: http://jlakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0