mellan två träningar.

Nu va skollaget träningen avklarad nu är det bara att vänta på att vår elitträning ska börja :P Funderar på om jag ska duscha emellan men det är ju bara 2 timmar så de känns lite onödigt faktiskt :P  funderar också på om jag ska ta en lite tupplur kanske men då blir man så förbannat trött på träningen ikväll.. jag ska nog dra och köpa lite grejer till min pastasallad som jag ska göra till imorgon om vi inte har allt hemma då vill säga..
Vill nog ha köttbullar i den idag faktiskt.. har blivit lite trött på kyckling :P Btw så har jessica lovat att göra sås till mig vilket är hur snällt som helst! haha för jag kan inte göra sån god sås som tessan brukar göra.

japp då har jag sagt vad jag ville säga.. Hare nice

Kommentarer
Postat av: johanna

akta så inte salladen luktar fis sen bara...finns viss tendens till det om man har köttbullar i. kram

2009-03-10 @ 16:47:53
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du kan ju också ha kassler eller skinka i den!!! Köttbullar låter inte så gott :-)

2009-03-10 @ 19:23:15
Postat av: Tessan

Kul att du gillar min sås ;)

2009-03-11 @ 09:47:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0