måndag måndag måndag


Och jag sov till halv två! :S jag som skulle umgås med Chris och Liesl idag men så blev det inte för jag sov istället! :P hahah usch va hemskt.

snart ska jag laga lite mat faktiskt så jag inte behöver gå runt hungrig längre :P Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska laga.. hm makaroner och köttbullar kanske? :S haha det jag alltid lagar när jag e själv, gud va jag kommer bli trött på det när jag flyttar hemifrån.. Måste nog gå en matlagningskurs eller nåt så jag lär mig att laga lite mat..

igår somnade jag tidigt för att jag va så himla trött, och idag vaknade jag sent för att jag va så himla trött. haha har sovit 14 timmar i natt! :S är det normalt?

dags att rycka upp sig och laga lite mat... Ha de bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0