kväll.

Så nu är det kväll igen.. Dagarna bara flyger förbi och det känns ändå inte som att man gör någonting.. haha Märkligt!

Nu är jag iaf proppmätt efter den goda maten på chili thai! Om ni inte varit där och käkat den mongoliska kvälls buffen så måste ni faktiskt dra er dit någon kväll och göra det.. För det är grymt gott.
det är ungefär som bambu men här har dom mycket godare efterrätt och så.. Massa olika frukter, glass och Friterad banan... Det stora Pluset var att dom har KIWI till glassen och det var verkligen hur gott som helst.. Melon hade dom också vilket också är ett plus. :)

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och glo på two and a half man som börjar om 13 minuter.. Dt är grymt roligt faktiskt.. efter det är det The mentalist vilket också är hur bra som helst och sen är det Sex and the city( har redan sett ALLA avsnitten men lika bra ändå) och TIllslut är det Navy CIS! :) Vilket är den bästa serien som någonsin gjort.. Min favorit är Gibbs för han är så jäkla COOL! Och Abby såklart för hon e också skön som tusan! :) haha
Hm JA nu förstår ni vad jag gör på kvällarna! ;)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0