Inför UF-mässan!

Ja imorgon gäller det... jag kan inte dölja att jag är lite nervös.. jag menar hur vet man om man tänkt på allt? Tänk om vi kmr dit imorgon och inser att vi glömt hälften av de vi borde gjort. Iaf idag ska vi jobba med det hela förmiddagen så vi kanske kommer på något mer som vi måste göra det vet man aldrig..
Så idag och imorgon kanske jag inte hinner skriva så mycket här.. men det kmr på söndag.. Och just det, jag har ju lovat er lite bilder från matchen i onsdags! Jag får helt enkelt lägga upp dom på söndag om jag inte hinner idag eller imorgon.

Diana är hemma nu med vilket är roligt.. ska nog ut och fika en runda med henne sen tror jag! :) Ska bli mysigt iaf. Snacka massa skit och dricka lite kaffe är väl aldrig fel liksom! :)

Snart kmr josse och då ska vi sätta igång och arbeta! Jag har faktiskt gjort en Smoothie till henne.. hoppas hon gillar den, det är MASSA tropiska frukter i den.. men något säger mig att hon inte gillar Ananas och då kmr hon verkligen inte gilla min smoothie för det är hur mycket ananas som helst i den för det är MIN favorit frukt! ;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Tessan

NU FÅR DU TA OCH UPPDATERA! vill ju veta vad som händer i ditt liv ;-)

2009-03-30 @ 11:42:20
Postat av: elin

Ursäkta att det dröjt så länge innan jag svarart på kommentaren; hade helt missat!

-

Ja, Kissie har nog inte alla hästar i stallet riktigt. Jag menar, förutom hennes "småbarns" beteende, så gör hon personliga påhopp på alla olika sorters människor osv. Den är ju väldigt moget på en skala. Not! ;S

2009-03-30 @ 15:22:49
URL: http://elinmjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0