idioti.....

förbannad till max... Förstår inte hur en människa BARA kan se andra personers negativa sidor..
att starta ett bråk i helt fel tidpunkt kan leda till mkt. men det e klart, hon kan omöjligt veta hur jag mår.. Vet ni varför? Jo För hon har inte frågat!!!
Det största valet i mitt liv är på G och jag har panik, ångest och är allmänt deppad för detta. började nästa gråta igår bara jag tänkte på det. :S Förstår inte hur någon kan veta vad dom vill göra med sina liv! :S
Stör mig som fan på att den personen som borde ställa upp för än inte bryr sig... när jag förklarar vad jag känner pratar hon istället om en JÄVLA låt med min bror!!!


BTW Läs Inte detta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer hem i helgen och då lovar jag dig att jag ska ta bort alla dina bekymmer! Du är bäst! <3 Hakuna matata!

2009-03-05 @ 22:57:05
URL: http://emmapee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du vet att jag bryr mig mer än någon annan men ibland måste man ställa lite krav på dej också. Jag är alldeles för snäll och ibland utnyttjar du det!

2009-03-06 @ 16:40:49
Postat av: Mamma

Väntar fortfarande på en dementi här!!!

2009-03-07 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0