God morgon! :)

Ja nu har jag precis käkat spagetti och köttfärssås som kan vara Himmelskt gott ibland måste jag erkänna.. Fast bara ibland för om man äter det för mycket så blir det bara tråkigt.. :P

Gårkvällen slutade förstås med att jag fick köra hem Andreas Och Simon!!! Haha Jag tänkte att innan jag gick och lade mig så skulle jag skicka ett sms till andreas och se vad han gjorde för att han inte skulle ringa en halvtimma senare och be mig köra hem honom... så jag skickade ett sms och mycket riktigt ville han ha skjuts hem!!! Sen fick jag med mig simon på köpet liksom :P

Btw så har JAG börjat lösa korsord igen.. För ett tag sedan så var jag HELT inne i det men nu har jag inte löst nåt på länge.. så nu är jag back in business med min korsord! :) det är faktiskt himla roligt speciellt när man är med och tävlar om saker och så! :) Mm Jag vill vinna I-poden!!! I och försig så har jag redan en Ipod men isf kan jag ju sälja den eller nåt och få lite pengar för den!! :) För det är ju aldrig fel med pengar liksom! :P ahhaha

Nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe och sätta mig ner med mitt korsord! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0