gårdagen!

igår jobbade jag hela förmiddagen, de va faktiskt roligt för det var ganska mycket folk ett tag så tiden gick fort. :)
Efter jobbet gick jag hem och chillade, för jag va nämnligen ensam hemma så jag kunde ta det huur lungt som helst.
sen kom kersti, Emma och Josse till mig och så beställde vi kebab!!! Hur jävla gott som helst.. `tror att jag har hittat en ny passion i Viktorias kebabtallrikar.. Så från och me nu blir det ingen mer pizza utan BARA kebab tallrikar! :D haha
sen drog vi iaf vidare till Linnea. Där var det redan massa folk faktiskt.  Höjdpunkten var nog ändå när Håkan trodde att någon hade snott hans skor.. haha Det va bara det att han hade tagit ett par andra skor som han inte kännde igen typ.. så där stod dom, hans skor!! precis där han hade ställt dom! :P haha
Emelie är typ sötast i hela världen!!! Va bara tvungen att säga det, Så himla snäll hela tiden.. Förstår faktiskt inte hur en människa alltid kan  vara på så bra humör och så otroligt trevlig..
Och Linneas Klänning var verkligen en hit!!! Skit snygg.. i ochförsig har hon alltid nya och snygga klänningar på sig.. iaf dom två gångerna jag varit där! :P haha
Affe har klippt av sin fläta.. ville bara informera om detta... :) han tyckte att de tog för lång tid varje morgon när han va tvungen att fläta om den...

Den nya enkronan??? Jag menar vafan handlar det om.. haha Det står verkligen Finland på den!!!
roligaste va när Linnea skulle skriva ett mejl till Stadsministern och säga att dom stavat fel till "fint land" haha
Jaja Nu ska jag käka och sen blir det till att ladda inför matchen!! Ni kommer väl?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0