FF?


När jag och ludvig är ensamma hemma brukar det se ut ungefär såhär!
En Ludvig som är HELT inne i datorn och en Jobbig storasyster som inte kan låta honom vara ifred! :) haha
Ursäkta bilden men jag tyckte att den blev helt klockren!!! :D hahha

Nu har jag iaf kollat på de nya avsnittet av cityakuten och jag blev överlycklig när jag såg att MASSA gamla läkare var tillbaka i bilden!

Jag har faktiskt haft så tråkigt att jag till och med spelat X-box.. Då är det illa vill jag lova :P haha
Ne men jag är inte trött för fem öre och på Tv:n är det ju inget bra.. så då blir den sista utvägen tv-spelet som numera sitter inne på mitt rum! :) haha

Imorgon blir det förresten fest med EmmaPe och Malin..! :) eller det blir nog mest chill med melodifestivalen(heja måns) och lite vin och sånt mysigt.. Rydholm ville nog också vara med(bestämde jag) Så det kan nog bli livat vill jag lova.
Antingen så är vi här hos mig i vår källare men jag kom på att dom ska lägga golv där inne imorgon så jag vet i tusan om vi kan vara där då. :S annars får vi väl vara hemma hos emma igen Som vanligt :P haha

tack för mig! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

har du tråkigt fläsk? hör av dig och häng med i mitt hektiska schema! haha.

fixa nu hem emma ;)

2009-03-14 @ 13:01:42
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0