eftermiddag! :)


Tänkte att jag kan lägga upp en liten bild på mitt shampo för det va verkligen hur bra som helst.. Luktar himmelskt gott!!! :) SÅ Det rekomenderar jag starkt.. Sen är det billigt också 50 kronor för både shampo och balsam! ett himla kap! :P

Nu är jag iaf hemma för dagen.. slutade dagen med en lektion Marknadsföring.. Inte jätte kul men det funkar ändå. Ganska intressant ibland till och med.. Det låter helt tråkigt(tro mig det tyckte jag också) men det är faktiskt ganska soft ändå :P

Den här städningen som vi har i skolan gör mig GALEN! Jag blir så irriterad när folk säger att man måste byta med någon när man inte kan och sen när man väl ska byta så är det ingen som ställer upp! Tycker det är jävligt dåligt att bara klaga på folk och sen gör man ingenting åt saken liksom.. Om vi nu bestämt att man ska byta när man inte kan så måste ju folk ställa upp och byta också för annars blir det llite svårt förstår ni.. Och att ni sen kan komma och klaga för att man inte städar när ni inte heller gör något för att ställa upp för varandra! Bajs Tråkigt!!! ska bli så himla skönt när detta är över! :)

NU undrar jag faktiskt vart alla är!? Klockan är halv 5 och värken Mamma eller min bror är hemma? Vart kan dom vara? Dom har väl inte åkt iväg nånstans utan mig? :S då blir jag ledsen :P haha NOT

Jag har faktiskt lagt på ett Kol vad det gäller bloggandet! har börjat tycka att det är roligt igen att skriva och sånt. Ett tag va jag så trött på det att jag verkligen inte orkade sätta mig ner och blogga.

Idag tycker jag att vi alla ska tänka på Lotta gray som opererar bort en tumör..
Om ni inte redan gjort det så tycker jag att ni ska läsa hennes blogg på http://vimmelmamman.blogg.se DEN är verkligen läsvärd! Hon skriver både om jobbiga saker och om roliga saker så när man läser hennes blogg kan man ibland både skratta och gråta på samma gång!

Kommentarer
Postat av: Micha

sv: Hehe ja lätt!:D

2009-03-16 @ 16:40:30
URL: http://magiskamicha.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-16 @ 17:19:12
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Erica,

den bloggen har jag följt ett bra tag, hoppas det går bra :/

2009-03-16 @ 19:38:56
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0