dåligt kort?

haha tydligen så är det kortet som jag laddat upp här inte alls bra.. Det påpekade min kära pappa nyss.. haha Jag som laddade upp det för att det är de enda kortet jag har på mig själv som jag INTE skrattar på... Alla andra kort jag e med på har jag världens jävla flin på.. Men tydligen så passade det inte mig. haha Han säger att det inte ser ut som mig...
så ja jag får väl snällt byta kort då. :P haha

Nu har jag precis gjort mig iordning så snart ska jag iväg till chili tai och käka :) skriver nog kanske sen när jag kmr hem igen! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är alltid söt gumman, om du skrattar eller inte!

2009-03-12 @ 20:11:52
Postat av: jessica

JAA HOPPAS DE :D vi får hörasss!!! :)

2009-03-12 @ 21:50:24
URL: http://jlakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0