dagens outfit



Skolan idag var helt okej faktiskt. eller Ah Än är det inte över, har nämnligen en lektion till som börjar kl 2. Nu är jag iaf hemma en runda för jag orkade inte stanna kvar i skolan på håltimman! tänkte dricka lite kaffe faktiskt. men nu är jag sugen på att ta en lång och skön dusch så vi får väl se hur det blir med det..

Fick Mitt Cocos Shampo idag iaf som jag har beställt! Det luktade hur gott som helst så nu kommer jag verkligen lukta som en hel kokosnöt! haha men det gillar vi så det är lugnt.

Ikväll är det dags för träningen igen och det ska bli grymt kul för jag har inte tränat på en  evighet känns det som men det var visst i onsdags då vi spelade turnering i falkenberg. Ska iaf slita till tusen ikväll på träningen.. för det känner jag att jag behöver.
Jag och Palle har även bestämt att vi ska gå in för det som TUSAN nu i slutet av sesongen för det brukar typ ingen göra. så vi ska verkligen ge gärnet in i det sista!!!

Nu ska jag rycka upp mig och dricka lite kaffe! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jätte fin jacka! :D

2009-03-16 @ 16:54:56
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: johanna

fan vilken bloggare du har blivit! inställning på träningen ja...hmm imon kör vi

2009-03-16 @ 20:38:12
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0