när allt var över! :)

Nu är både student och bal över och jag vet inte riktigt om jag har fattat det än måste jag erkänna! det känns lite overkligt att veta att man inte ska gå tillbaka till skolan på ett helt år, men man vänjer sig väl vid det också kan jag tänka mig! :)

Imorgon är det Jobb som gäller och sen sätter det igång på riktigt. jag är inte ledig många dagar under sommaren måste jag erkänna men känns ändå skönt att ha ett jobb för det är inte alla som har det nu.

Ikväll är det träning också.. roligt att biffa lite.. men jobbigt också.. Duktigt av mig att vara ute och springa på morgonen idag också!! :D Det tycker vi om! ;)

Nu ska jag hjälpa mamma att laga lite mat :)

Kommentarer
Postat av: mamma

haha maten var ju klar när du kom ut i köket :-)

2009-06-10 @ 18:38:16
Postat av: glömdskitigstekpanna

Hmm...det ska ska låta bra :-)

2009-06-10 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0