längesen!

nu vart det ett tag sedan jag skrev något här. och jag har faktiskt inte hunnit.. eller jo, hunnit har jag väl men inte orkat iaf :P

Midsommar var iaf förra helgen och vi va i husvagnen i halmstad såklart..
Adam fick träffa HELA min släkt och det va hur trevligt som helst. :) Mamma säger att han är svärmorsdrömmen och det kan jag väl kanske hålla med henne om. :)

Kul hade vi iaf.. Nu är jag hemma här helt själv. för mamma och luddis e i halmstad och solar och badar och jag är väldigt avundsjuk vill jag lova.. men jag får nöja mig med båraryd eftersom jag jobbar lite då och då.


Till helgen ska jag iaf till adam och lassa hö med hans familj. det ska bli en upplevelse kan jag lova. :)P haha

Nu är det snart dags för träning och jag lovar att jag ska försöka skriva lite oftare nu! :P Pusshej

Kommentarer
Postat av: grannen

wohoo va glad jag blev när jag såg att du uppdaterat =)



Adam verkar vara en toppekille, du får berätta mer om honom när vi har vårt balkongmys ;-)

2009-06-26 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0