Juli? :S

hhhmm.. nu är de redan Juli och snart en månad sedan jag tog studenten.. sjukt att tiden FORTFARANDE flyger förbi.. trodde liksom att det skulle stanna av lite nu när man jobbar och allt. men icke!

skönt att det är fint väder iaf. känns som att detta kommer bli en toppensommar.

Förresten så har jag lite planer på att ta en sista minuten någonstans vecka 32. någon som vill följa med kanske?

nu ska jag hoppa in i duschen och sen fortsätta läsa den fjärde Twilight boken som är GRYMT JÄVLA BRA!!!

Ha de

Kommentarer
Postat av: jojo

Men Amanda, måste du ta just v. 32 jag slutar jobbet lagom till v.33 ^^

2009-07-02 @ 21:37:51
Postat av: Amanda

v 33 blir det då johanna!!!! :D Seriöst!? är du på??

2009-07-04 @ 15:29:55
Postat av: jojo

Jag är på! såvida det inte skulle råka bli en jädra värmebölja här som slår alla andra länder! ;)

2009-07-05 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0