Torsdag!

Idag är det torsdag och allt är som vanligt.. Känns som att vi inte ens haft något jullov! Tiden går så fort så snart är det väl sommarlov! eler just det! Studenten!!! I Maj Åker vi till rhodos och det ska bli fett najs.. jag ser fram emot det som tusan! Hoppas vi får mycket sol och bad.. Man vet ju aldrig, det kan ju bli dåligt väder. fast de tror jag inte.
Min bror spelar fotboll idag hela dagen.. Vill så gärna kolla men vi har knappt någon rast idag! Lite smått surt faktiskt!

Nu har vi iaf Information och Layout! det är väl lagom roligt.. Såna dator saker intresserar mig inte.. Jag tycker att jag kan det jag behöver kunna om datorer men men... Kanske behöver jag lära mig lite mer.

Någon trög liten etta har laddat ner ett virus på sin dator. så det går runt här på skolan nu! så alla datorer krashar väl snart.. Det skulle bara vara det som fattas! Stör mig på deras jävla datorer! Jag menar tror lärarna på allvar att eleverna gör NÅGOT arbete på sina datorer?? NEJ det kan jag tala om för dom att de inte gör.. det enda dom gör är att spela spel och sitta på msn och ladda ner virus! HAha.. fast i ochförsig så tycker lärarna också att ettornas datorer är ett helvete.. Bara rektorerna som tycker att det är bra.. Bara för att dom slipper Handskas med elever som förlorat sin Sociala förmåga.. Usch stör mej :P

jag funderar faktiskt på att jobba lite nu fast Orkar inte.. Vet inte vad vi ska göra.. Har inte hängt med alls faktiskt ! :P Usch!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0