tjej kväll!

Nu har josse varit här och vi har gjort lite på projekt arbetet.. fick inte så hemskt mycket gjort men vi vet i alla fall vad vi har att göra nu! det känns skönt.

Nu ska vi snart iväg till ellen för en liten tjejkväll, hon fyllde nämnligen år igår!!! :D Hoppas jag köpte rätt sak nu bara, annars får hon väl byta.. :P
Har gjort mig iordning nu och gud så lätt det är att göra sig iordning i håret när det är lockigt.. ! När man har rakt hår så tar det ju en evighet att få allt håret att lägga sig rätt och när man väl provat frisyrer i en timma så bestämmer man sig ändå för att ha håret nersläppt för det finns inget annat att göra..
Men när det är lockigt så kan man göra precis vad som helst!!! Så nu har jag gjort en liten lockig bulle i halva håret (med typ tusen hårspännen och det andra håret är bara nersläppt.. så otroligt simpelt men ändå hur snyggt som helst! Gud va jag älskar mitt lockiga hår..!! :)

Hoppas alla får en lika trevlig kväll som jag kommer att få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0