Lördag!

Gårdagen va hur soft som helst! :) På dagen åkte jag jessica, lina, Lisle och Christina till Lager och shoppade loss lite. eller det var nog bara jag som shoppade loss på riktigt! :) Hittade massa tröjor och sånt som e bra att ha och ett par skor som jag tänkt köpa så många gånger innan! :P
Det roligaste va nog ändå när Chris skulle ta kort på en skit stor hamburgare! altså jag skojar inte det va 4 hamburgare i den och den var hur stor som helst.. Fattar inte hur han kunde käka den! :P

Sen på kvällen blev det bowling med laget :) Jag vann INTE om man säger så! de gick riktigt dåligt faktiskt. haha jag som brukar vara så bra på bowling, eller rättare sagt ha sån tur! :P hahaha

Nu ska vi snart äta.. så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0