kväll.

Mår väl sådär måste jag erkänna.. vill ändå försöka träna idag.. känner mig så himla lat när jag inte gör det! Det kan väl inte vara farligt att träna när man bara mår illa?? för jag är ju inte sjuk eller nåt.

Nu kan ni stödja bröst cancer fonden från min blogg.. Klicka bara in på Länken under menyn till vänster..
Ni kan också lära er hur man tjänar pengar på sina bloggar och bli medlem i en sida där ni kan skicka gratis sms! Ganska ballt faktiskt,.

har hållt på med den här bloggen typ hela dagen, är fortfarande inte nöjd men nu orkar jag inte fixa mera.. Är de någon som har några tips på hur man kan designa bloggen? Ingen av mina ideér fungerade så jag gav upp.. så nu får det se ut såhär tills någon kommer med något bra förslag på hur jag ska göra :P
Gud va jag är dålig på sånt med koder och grejer.. jag förstår ingenting.  haha

Nu ska jag snart äta så måste ladda.. Hamburgare blir det ikväll..  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0