går från klarhet till klarhet!

Idag har det varit en soft dag. började 08.15 med en lektion som slutade 10.10 sen hade jag en håltimma till halv 1.  då va jag ute och käkade på Bambu med Chris och Liesl eller Diesel som vi ska börja kalla henne för :P haha Jessica Bella o Mikaela va också med. :) det va hur soft som helst .. Satt och käkade och chillade och bara snackade skit. Bella är grym på Engelska .. (avis) hahaha..

Nu har jag och pappa beställt varsin parfym! han beställde en Calvin Klein och jag en Lacoste det e fett nice... Jag älskar parfymer.. det är så himla roligt att ha en egen doft liksom.. :P

Nu ska jag snart träna så jag får väl börja göra mig iordning! :) cs

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo jo...din egen doft känner man ju igen :-)

2009-01-16 @ 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0