eftermiddag!

nu sitter jag i soffan framför tv:n och känner mig som världens tjockaste människa! Jag lagade nämnligen tortellini och bea sås MMM och de va hur gott som helst! Jag bara åt och åt som att jag inte käkat mat på flera dagar :P haha

Jag har tänkt endel på det här med vänskap! Typ ALLA tjejer pratar massa skit om varandra hela tiden.. även om de inte menar något illa så är det såna de är! så därför vet man inte riktigt om alla snackar skit om mig också när jag inte är med eller om jag är den enda som går säker! Det känns lite konstigt när man tänker på det.. att två tjejer som man tror e nära vänner snackar så otroligt mycket skit om varandra så det inte är sant.. Jag menar hur bra vänner är det då egentligen? Är det OK att prata skit bakom ryggen på sina vänner nu för tiden?
Jag tycker det är dåligt iaf.. Tycker man inte om någon så FINE umgås inte med personen i fråga då... Annars tycker jag att man ska lägga ner de där skitsnacket för det blir bara tråkigt i längden.. Och de personer som går bakom ryggen på andra kommer alltid få tillbaka senare i livet!


Nu funderar jag starkt på att ta en powernap! :)


Kommentarer
Postat av: Jojo

Haha egentligen har du så rätt. Men sen så kommer man till det där komplicerade då man måste umgås ändå..eller där folk helt enkelt inte riktigt fattar att man inte vill umgås med dom ^^



Men sen så är vi ju tjejer, och det sägs ju att vi är ologiska och komplicerade xD

2009-01-22 @ 17:19:23
URL: http://jbondeus.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har rätt, men det är helt sjukt när man tänker efter.

2009-01-22 @ 18:16:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0