efter träning

Bli medlem på GratisBio.se och få poäng för allt du gör på nätet!
När du samlat ihop tillräckligt mycket poäng så får du hem sköna vinster, tex presentkort på kläder, smink eller hårprodukter. Du kan också välja att få biobiljetter.
Det bästa är att allt är gratis så det är bara du som tjänar på att gå med ! :) Jag tycker det e fett najs faktiskt nu väntar jag bara på att min första vinst ska dimpa ner i brevlådan! :)

Träningen idag gick bra trots att jag inte mår så hemskt bra.. gjorde mitt bästa och det blev ganska bra faktiskt. nu är jag helt slut i hela kroppen.. Jag förstår inte vad det är med mig. börjar bli lite orolig faktiskt.

Nu ska jag kolla på en film och sen sova! :) är ledig imorgon så jag behöver inte direkt stressa i säng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0