skola idag sen ledig i två veckor!

Inte helt fel vill jag lova.

Idag ska jag i alla fall pallra mig iväg till skolan... mår fortfarande dåligt och är helt seg i kroppen men har ett prov idag och en muntlig redovisning så jag måste helt enkelt vara där.. eller det hade säkert vart okej att göra provet senare men då måste jag vänta till efter praktiken och det är ju inte så himla roligt.. då har man ju glömt precis allt vad det handlar om.. Och det muntliga är i grupp så dom hade säkert klarat sig utan mig... fast i ochförsig så är Danijel inte där idag så om jag också hade varit borta så hade våran grupp bara varit två så jag ska dit iaf..

Träningen ikväll tror jag faktiskt att jag ska skippa.. eller kanske vara ombytt och vara med lite lätt.. fast då blir det ALLTID att jag är med fullt ut och mår som en uppstoppad ko efteråt. haha fast i måste egentligen träna idag för jag har varit sjuk hela veckan och dt är match i helgen så ska jag spela så måste jag nog vara med på träningen

så nästa vecka så drar jag och Jossan iväg till ullared och shoppar massa grejer vi behöver till Uf-mässan. Och på fredag ska vi ner till J-son och fixa våra tröjor.. de hade tydligen ringt och velat att vi ska komma ner..

Nu ska jag dra iväg.. hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0