Sjukdom.

Nu sitter jag på youtube och kollar på massa videos, mest låtar bara för att jag har så tråkigt. så här kommer en rad olika låtar och videor som jag tycker är värda att lyssna på eller kolla på.




Bra låt.. verkligen, videon är lite halv tråkig men låten är verkligen super!

Och bara för att jag är helt inne i musikalen hair så va jag bara tvungen att lägga upp det absolut bästa klippet i hela filmen så att alla ska kunna se det.. Har ni inte sett filmen så måste ni bara göra det!!!

och så aquarius såklart så att mamma blir nöjd...
Does your mother know är ett måste!!! Bästa abba låten enligt mig...
Och slutligen favoriten från dirty dancing.. Loverboy!! ;)

Nu har ni också lite att göra tycker jag.. så lyssna och kommentera vad ni tycker !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0