seg måndag

Sjuk måndag.

tråkigt att vara sjuk och hemma från skolan. va duktig idag och va på spanskan iaf även om det tog emot lite. men har missat såå många spanska lektioner så kände att jag fick offra mig lite och vara kvar i skolan en timma extra..

I helgen vart det soft, lagfest hos Malin och sen parken .. Förfesten va hur nice som helst. parken var väl ok, men inget spec. har nog tröttnat lite på parken så nu ska jag inte dra dit på länge faktiskt.

 glad måste man vara när det e utgång på g.

Kommentarer
Postat av: emmapee

Tack för din sköna sång! uppskattade den verkligen! även om jag fick hålla luren en meter ifrån örat. :D men fint vare!

2009-02-23 @ 22:59:53
URL: http://emmapee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah eller huur! :D jag vet att du tyckter de va vackert! ;)

2009-02-24 @ 13:25:06
URL: http://amandajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0