onsdag!

Jag tycker om onsdagarna! en soft dag i skolan med bara 2 lektioner och sen träning i Ab-hallen! Och ja träningarna i Ab-hallen är ofta mycket bättre än dom i D för Ab e ju vår matchhall juhh!! hahha.. eller så är det bara en känsla man får typ att den hallen är mycket bättre och då spelar man bättre eller nåt!

palle---- Ja statistiken va bra,men servmottagning är inte allt! :P haha

nu ska jag snart laga lite mat tror jag! eller så gör jag dt vid 2 istället när jag slutat.. fast jag börjar faktiskt bli lite hungrig måste jag erkänna. så det blir nog till att laga mat nu innan lektionen.. men vad ska man laga? Börjar faktiskt tröttna på Kötbullar och Makaroner vilket är det enda jag äter när jag ska laga mat själv...
Jag hoppas på att kersti kommer hit och kommer med några bra förslag på vad man kan äta. :P haha för min fantasi är inte den bästa.

snart ska jag faktiskt ta tag i min blogg och designa den riktigt fint, har bara inte orkat göra det än. så därför är den ganska tråkig just nu. men det kommer det lovar jag...

i eftermiddag ska jag nog vara duktig och börja skriva lite på min filosofi inlämning, jag i och försig typ två veckor till på den men det e skönt att ha den gjord.. för dom inlämningarna brukar inte va dom lättaste så det tar sin lilla tid och skriva dom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0