Måndag

Vad mer behöver man säga? Måndag efter lov dessutom! Förstår inte varför det är så jobbigt i skolan just på måndagar.. Egentligen borde det ju vara bara på måndagar eftersom man tagit de lugnt hela helgen/lovet.. Men NEJ Måndagar är de värsta dagarna på hela veckan! haha Kan det vara för att vi startar dagen med en matte lektion? JA där har vi förmodligen svaret på den frågan! ;)

Igår spelade vi i katrineholm. Gick inte alls vår väg får man väl säga.. Jag spelade dåligt.. men fick 2 hattar! :S DÅ ere nåt som inte stämmer. I och försig får jag ofta hattar när jag spelar dåligt.. Aldrig när jag spelar bra! haha. men det är bara att ta nya tag till helgen för då har vi Norsjö hemma! Hoppas på riktigt mycket Publik och 3 nya poäng till oss!

Nu sitter ja och väntar på att mamma ska komma hem(som borde varit hemma för länge sen) Sen ska vi dra och handla lite grejer till mina Smothisar! ;) I LOVE!

träffade Perk och Liesl i matsalen idag med så vi snackade lite.. Mest om matchen igår, dom va inte heller speciellt nöjda.. Men vem är det? Alla vill ju vinna det är ju självklart!

Idag träffade jag alla underbatra Klass Mates igen :P haha Josse är bäst för hon får än alltid att skratta, Såna människor blir man glad av.. Fast i och försig så vet jag inte om det är MED henne man skrattar eller ÅT henne.. haha men det spelar ingen roll för glad blir man i alla fall!

Vi hade också snack med byggarna idag om den kommande karnelevalen! Så nu börjar snart arbetet och planeringen inför den.. ska bli grymt kul att börja jobba med de faktiskt.. det är ju en av de sakerna man längtar efter från att man börjar ettan! i ÅR är dt faktiskt VI som tar studenten! Det känns helt sjukt.. Overkligt typ! :S

Over n out! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

din statistik var vacker, därav hattarna!!

2009-02-16 @ 21:14:28
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Josse

kul att man kan glädja någon :P

2009-02-19 @ 21:04:29
URL: http://josserydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0