Helgen vart hur bra som helst!!! :)

I lördags gick jag upp halv 6 för att spela volleyboll i Svedala! Det va kval spel till J-sm! :) Vi vann hela skiten Överlägset kan jag faktiskt säga utan att överdriva. Vann alla set vi spelade och gjorde faktiskt inte en enda dålig boll! Alla va hur bra som helst.. Men jag e faktiskt imponerad av Linn för hon va Grym så in i helvete!!!

När jag kom hem så dröjde det inte många sekunder innan palle, Christina och Liesl kom hit för att förfesta lite innan parken! :P  Det va hur roligt som helst på förfesten måste jag säga.. Här är lite bilder som jag snodde av Lakatos!
Jag och Chris
Jessica i sin fina klänning som JAG valde!!! :D
Mina strumpor som dom gjorde narr av hela kvällen! (dom är faktiskt söta)
Jag chris och jessica POOSAR!
Liesl Posar!
Kersti och gänget va också där en stund innan dom drog till parken!
Den absolut skönaste bilden någonsin på palle!! :D haha
Vi spelade och Sjöng hur fint som helst också! :P hahaha


Kommentarer
Postat av: johanna

haha den bilden måste försvinna för alltid!

2009-02-03 @ 22:26:12
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0