glad alla hjärtans dag! ;)

får väl önska er en glad alla hjärtans dag även om jag personligen inte tycker om denna dagen... Jag tycker att man ska visa att man älskar någon ALLA dagar HELA året inte bara på en dag...
Alla hjärtans dag är bara ett plus för alla affärer och säljare som tjänar massa extra pengar på helt onödiga saker..
Såå nu vet ni va jag tycker! ;)

Jag har jobbat idag till 2. skönt sen när lönen kommer men det e jobbigt att stiga upp och veta att man ska jobba ;) faast jag har ett roligt jobb som jag trivs med så det gör saken lättare :)

hm Önskar att någon kan göra denna dagen bättre än va den är.. men men, får hoppas på att min dag slutar bra ändå.. Man vet ju faktiskt aldrig, Kanske börjar tycka om alla hjärtans dag istället! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med om alla hjärtans dag men du är väl nöjd med dagen ändå :-)

2009-02-14 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0