och så va denna julen också över

Julafton va jätte mysig iår måste jag erkänna. Min faster och hennes små barn var hemma hos oss på dagen så vi hade tomte och sånt.. Mys. Även om tomteriet kanske blev lite misslyckat när Leo (fyra år) Säger "Tack Ludde" när han får ett paket av tomten. men men.. dom små barnen. :P
Fick massa mysiga julklappar.. :) men den bästa va nog ändå från ludde! EN HV MÖSSA!!! :D Love it.

Nog om Julafton.. JULDAGEN va klockren.. Vi satt några tjejer hos mig innan och festade te det. det blev många roliga lekar och massa skitsnack! :) HUr roligt som helst att träffa alla igen! VI gick till parken sent för vi tänkte att det nog är minst kö då.. och när vi kom fram halv 12 till parken så va det ingen kö alls utan vi kunde bara gå raka vägen in! :) så även det va klockrent! :)
Väldigt bra musik i parken. och roligt som tusan att träffa alla man inte sett på länge igen också. :) vid kvart över 1  hittade ja e lite halv sur adam som hade letat efter mig i stort sett hela kvällen. haha. Han fick ingen öl i baren så han ville dra hem. så det va bara för mig att traska hem( kan skylla på honom men va ändå VÄLDIGT sleten!)

På annandagen blev det Kalkon med adams familj.. Andra gången i mitt liv som jag äter kalkon och det va lika gott denna gången måste jag erkänna.. efter maten kollade vi på HV71 såklart. som vann mot Luleå tror jag de va :P (noll koll) ännu en mysig kväll..

Så ja min jul har vart hur bra som helst.. med alla mina älskade vänner och min familj såklart. :) Det är väl så det ska vara!? :)

Nu ska jag göra mig iordning för snart kommer mormor och morfar hit och äter Ludvigs berömda soppa! :)


Kommentarer
Postat av: VirreDIF

Var ju bra att julen var lyckad, för när du skall jobba med mig på nyårsafton så kommer jag var sur, irreterad och på jäkligt dåligt humör!! ;-)

2009-12-29 @ 12:15:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0