vad är meningen??

Ja det är den stora frågan! Vad är meningen med allt som händer?

Många säger att det finns en mening med allt som händer oss, men VAD är denna mening? Kommer vi någonsin att få reda på vad meningen är med saker och ting? :S

Jag har också funderat på det här med vänskap! för mig är riktiga vänner de som förstår sig på mig, som kan få mig på bra humör när jag är lite nere och som finns för mig när jag behöver dom osv..
vissa säger att man inte är en riktig vän för att man inte ser på den andra när hon/han mår dåligt och så. Men hallå? När jag mår dåligt så vill jag oftast inte prata om det, utan istället vill jag att mina vänner ska få mig på bättre tankar.. Inte springa runt och fråga mig "mår du dåligt?" "vad är det som hänt?" osv. Så Det gör jag för mina vänner också.. Jag kanske ser att en vän mår dåligt men istället för att få personen att tänka mer på det dåliga så försöker jag få henne på bättre humör istället för det är så jag vill att mina vänner ska göra för mig! :)

Så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0