solsken

hemlige arne??? pappa är det de bästa du kunde komma på? :D haha

solen skiner ute och jag har varit ledig hela dagen, så jag har bara suttit på balkongen och solat och mått allmänt bra!!! :D Fett nice.. Imorgon är det däremot tillbaka till skolan för en lektion... och en Dansföreställning.... Måste gå på dansen annars blir jag nog halshuggen av kersti! :D

Nu ska vi snart käka kebab tallrik och sedan är det dags att träna.. har endå sprungit 1 hel kilometer idag :D haha Men sen gick jag en långpromenad as snabbt så jag har redan vart duktig.. men volleyboll är aldrig fel! :D

vi ses

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nää, ledsen men jag skulle nog ha lite bättre fantasi :-)

2009-04-02 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0