pain!

Usch! det är verkligen inte roligt. Ont i ryggen nu igen men denna gången tror jag att det är "bra" ont. Om man nu kan ha bra ont.. Nej men jag tror inte att kotorna gått ur led igen utan att det bara är förslitningen som talar sitt klara språk med mig. Jag tror inte min rygg pallar så här många matcher på en helg. men vad ska man göra.:) Så nu ligger jag i sängen och ska snart börja röra på mig.. Svenska tal snart. om jag nu kmr upp ur sängen vill säga. men det tror jag faktiskt att jag kmr lyckas med denna gången.. behöver bara komma upp och röra på mig lite så tror jag att det går över.. elelr ah, inte helt men ni förstår vad jag menar. :)

vi kom iaf fyra i helgen.. vet inte om jag är nöjd med det eller inte.. eller Klart vill man vinna. men men.

Ska jobba i eftermiddag, först funderade jag på att ringa min chef och säga att jag har ont i ryggen men sen kom jag på att jag verkligen behöver pengarna så det blir nog till att jobba ändå.. Jag tror att jag ska klara det. Längesen jag jobbade nu också så det ska bli kul och se va dom hittat på där medans jag varit borta. :) haha Hoppas veronica jobbar. :) för det  e så himla roligt att prata med henne :)

Börjar kl 1 så nu ska jag snart försöka ta mig upp ur sängen och käka lite, sen dra mig till skolan för att hålla tal och sen till jobbet! :)

MEn först måste jag bara säga att det är inte alls långt kvar tills vi åker till Rhodos nu.. typ 3 veckor eller nåt sånt. :D och innan de fyller jag år, Inte för att 19 är någon speciell ålder men ändå.. roligt att få lite paket.. jag hoppas på att min mamma o Pappa köper en digitalkamera till mig. :D för det skulle verkligen vara nice med tanke på att vi drar till Rhodos 3 dagar efter min födelsedag.. där MÅSTE jag ta hur många bilder som helst.. och denna gången ska jag inte bara ta bilder på när vi festar utan på allt annat också.. Stackars Kersti o Josse som ska bo med mig, dom kommer vara mina offer för korttagningen!  haha..
Nae men Rhodos är en av alla Höjdpunkter gällande studenten o allt som har med det att göra.. Det blir Rhodos, KarnElevalen, Studenten och Balen! :D

Nu hoppas jag snart att de hör av sig från vero moda i värnamo och säger att de vill träffa mig för en intervju.. men det gör de väl självklart inte.. sån tur får man väl inte ha liksom. haha

Nae nu ska jag dra, detta blev ett långt inlägg ju... inte ofta det! :D

Kommentarer
Postat av: Moa Soininen

svar: nej självklart blir jag inte sur,. då vet jag ju att dom är snygga :D

2009-04-27 @ 15:25:06
URL: http://soininen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det är kul att prata med dig med, hoppas det var trevligt på jobbet utan mig, jag var och hade kul i Polen!!

2009-04-29 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0